Δευτέρα, Οκτωβρίου 22, 2007

Ο συκοφάντης και ο πράσινος κόκορας!

Στο "μέσα στα Μέσα" του Ελληνικού Κοινωνικού Φόρουμ, δημοσιεύθηκε το εξής συκοφαντικό για μένα κείμενο, από τα μέσα Οκτωβρίου। Το έμαθα με καθυστέρηση και απάντησα σήμερα...

Μικρός πράσινος κόκορας

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ

Το σώμα των γυναικών δεν είναι εμπόρευμα। Η πορνογραφία προς άγραν αναγνωστών (ή «επισκεπτών» στα ηλεκτρονικά Μέσα) δεν είναι δημοσιογραφία। Οι κρυπτοπορνογράφοι δεν έχουν δικαίωμα να επικαλούνται την ελευθερία της έκφρασης। Μέχρι πότε θα τους ανεχόμαστε; Μέχρι ποιο σημείο θα επιτρέπουμε την κατρακύλα;

Ομάδα γυναικών επαγγελματιών δημοσιογράφων

(για την αντιγραφή «ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ»)

Υ।Γ। Ο ιδιοκτήτης του blog κ। Αντώνης Κοκορίκος υπήρξε υποψήφιος δημοσιογραφικής συνδικαλιστικής παράταξης και σήμερα είναι διευθυντής στο δημοτικό ραδιόφωνο «Κανάλι 1» του Πειραιά (και μέλος της διοίκησης της επιχείρησης ΔΗΡΑΠ), είναι «εκπομπάρχης» στο ραδιόφωνο του FLASH (τύφλα να έχουν τα ασυμβίβαστα) και τηλεσταρ στο STAR TV। Επισυνάπτεται δείγμα της «δημοσιογραφίας» του μικρού πράσινου κόκορα…


Η απάντησή μου ήταν η εξής:

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση, ότι υπάρχουν δημοσιογράφοι, (αν είναι δημοσιογράφοι και όχι λαμόγια του παραδημοσιογραφικού κυκλώματος) οι οποίοι είναι έτοιμοι να υιοθετήσουν οποιαδήποτε συκοφαντία εναντίον συναδέλφου τους, για τον οποίο ως τότε δεν είχαν ακούσει τίποτα μεμπτό। Αν και είμαι βέβαιος ότι ο λόγος που γράφτηκε η πρώτη παράγραφος, ήταν για να μπει η δεύτερη συκοφαντική παράγραφος, καλώ καλόπιστα τις όποιες γυναίκες συμμετέχουν στην «ομάδα» να συζητήσουμε ελεύθερα την άποψή τους και από πότε δεν μπορώ να εκφράζομαι ελεύθερα, αν κατά την εισαγγελική τους άποψη είμαι κρυπτοπορνογράφος। Τις καλώ να τους κάνω το τραπέζι, την Παρασκευή το βράδυ στο Βόσπορο, στο μικρολίμανο, και να συζητήσουμε ελεύθερα την άποψή τους।


Η δεύτερη παράγραφος είναι συκοφαντική। Δεν είμαι ιδιοκτήτης, αλλά δημιουργός του μπλόγκ. Δεν είναι επιχείρηση, αλλά προσωπική έκφραση. Δεν το εμπορεύομαι, δεν είναι δουλειά, είναι ατομική έκφραση και δημοσιεύω ένα πολιτικό σχόλιο την ημέρα. Με τιμούν όσοι το διαβάζουν. Το στολίζω επίσης με όμορφες γυναίκες γιατί τους έχω αδυναμία και εκφράζω το γούστο μου. Δεν είναι δημόσια εκπομπή και δεν υποχρεώνω κανέναν να το διαβάσει ή να το δει. Κι αν το δει μια φορά και δεν του αρέσει, δεν τον υποχρεώνω να το παρακολουθεί κάθε μέρα και να καταπιέζεται. Τις πιο τολμηρές φωτογραφίες άρχισα να δημοσιεύω από τη μέρα που η κόρη μου, μου άσκησε δημόσια κριτική (για το σεξιστικό μου μπλόγκ) και για λόγους διαπαιδαγώγησης αλλά και υπεράσπισης της ελευθερίας της έκφρασης ήθελα να δείξω ότι ακόμα και ένας πορνογράφος έχει το δικαίωμα να εκφράζεται ελεύθερα. Βλέπε την απόφαση Λάρυ Φλυντ την οποία νομίζω ότι ασπάζεται και η ΕΣΗΕΑ ΕΠΙΣΗΜΑ. Μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι αυτό το ανώνυμο λιβελογράφημα, το υιοθέτησε η «ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ» και έβαλε την υπογραφή της (μου θύμισε τις οδηγίες του μακαρίτη Γρηγόρη Φαράκου για τους καλούς Κνίτες) αλλά και ο συνάδελφος Δημήτρης Τρίμης που το πήρε το φωτοτύπησε και το κατέθεσε στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ για να μάθουνε όλοι το υποτιθέμενο πολιτικό μου αμάρτημα. Κρίμα αγαπητέ συνάδελφε Δημήτρη Τρίμη που άλλη γνώμη είχα για σένα αλλά φαίνεται ότι σου αρέσει να παράγεις και να αναπαράγεις λάσπη εναντίον συναδέλφων σου. Ρώτα τους ανθρώπους που εμπιστεύεσαι είτε στη συσπείρωση, είτε στον «ιό», τι ακριβώς λέει η «τροπολογία» Λάρυ Φλύντ και δείξε μας πόσο αριστερός είσαι και ως που φτάνει η αριστεροσύνη ή η επιδεξιότητά σου.

Η «λάσπη» είναι η εξής: Γνωρίζεις συν. Τρίμη ότι ήμουν άνεργος επί 18 μήνες τους προηγούμενους 36 μήνες. Δεν μπορεί να το αγνοείς γιατί το έχουμε συζητήσει. Με δεδομένο ότι έχω τέσσερα παιδιά από τα οποία τα δύο σπουδάζουν στην ελληνική επαρχία και τα άλλα δύο είναι ανήλικα, αντιλαμβάνεσαι τα χρέη που έχω δημιουργήσει για να ζήσω την οικογένειά μου. Κι αυτό γιατί εγώ ήμουν μονοθεσίτης εκ πεποιθήσεως τα προηγούμενα 20 χρόνια και φυσικά ουδέποτε δούλεψα στο δημόσιο (επί ΠΑΣΟΚ) αν και μάλλον θα μπορούσα αν το επεδίωκα. (Εσύ φαίνεται να θυμάσαι ότι υπερασπίστηκα τους συναδέλφους που δούλευαν τίμια στο δημόσιο ή είχαν δύο δουλειές (η μία στον ιδιωτικό τομέα) όταν εσύ και ο φίλος μου ο Ρουσόπουλος τους κρεμάσατε στα μανταλάκια και νόμισες ότι το έκανα γιατί είχα προσωπικό συμφέρον να υπερασπίσω το δικαίωμά τους στην τίμια εργασία). Δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να σε τυφλώνει ο φανατισμός και να μην εκτιμάς ανθρώπους που στην πράξη ακολουθούν κανόνες που στα λόγια κι εσύ υπερασπίζεσαι, απλώς ανήκουν σε άλλη παράταξη.

Στις 24 Μαρτίου 2007 ο Φασούλας μου πρότεινε να πάω να δουλέψω στο «Κανάλι 1» του Πειραιά, κι ενώ εγώ ήμουν άνεργος και δεν έπαιρνα ούτε επίδομα ανεργίας, το οποίο είχε λήξει από τον Ιανουάριο του 2007। Διάφορα λαμόγια του Πειραιά κατάφεραν να μπλοκάρουν την πρόσληψή μου, (ενώ ήμουν ήδη μέλος (άμισθο φυσικά) του ΔΣ της ΔΗΡΑΠ από τον Ιανουάριο) γιατί κατάλαβαν ότι εγώ δεν παίζω παιχνίδια και εννοώ την κάθε λέξη που λέω। Την 1η Μαίου 2007 επαναπροσλήφθηκα στον Φλάς, από όπου είχα απολυθεί δύο χρόνια πριν και η ΕΣΗΕΑ δεν είχε αντιδράσει καθόλου (μα καθόλου) στην καταχρηστική μου απόλυση, επειδή δεν καταδέχτηκα να παρακαλέσω ούτε εσένα ούτε τον Τσαλαπάτη ούτε τον Σόμπολο, ούτε τον Ράμμο, κι εσείς δεν φιλοτιμηθήκατε να αντιδράσετε από μόνοι σας. Όχι προς όφελός μου, αλλά προς όφελος όλων των εργαζόμενων που είμασταν απλήρωτοι και απειλούμασταν με ομαδικές «παραιτήσεις». Από τον Φλάς πληρώνομαι με τη συλλογική σύμβαση της ΕΣΗΕΑ και δεν παίρνω έναν παχυλό μισθό όπως ελπίζω να παίρνεις εσύ από την Ελευθεροτυπία και όπως είχε την αφέλεια να υποθέσει ο Πάνος Σόμπολος। Την 1η Ιουνίου ο Στ। Μαλέλης μου πρότεινε να δουλέψω στο Στάρ και φυσικά δέχθηκα. Η σύμβαση υπογράφτηκε αργότερα. Έχεις κανένα πρόβλημα να δουλέψω σε δύο εργοδότες του ιδιωτικού τομέα ή μου προτείνεις να ζητήσω πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων; Θα έπρεπε να ξέρεις ότι οι εργαζόμενοι δεν ζητούν πιστοποιητικό από τους εργοδότες τους.

Στις 5 Ιουλίου 2007 το ΔΣ της ΔΗΡΑΠ παρά την αντίδραση των λαμογίων τα οποία έχω καταγγείλει στο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ (μερικοί είναι ψηφοφόροι σου κατά δήλωσή τους) μου ανέθεσε καθήκοντα διευθυντή Ενημέρωσης στο «Κανάλι 1» μετά από επιμονή του Παν। Φασούλα। Ομόφωνα. Στην ίδια συνεδρίαση εγώ αποδέχθηκα με τη δήλωση ότι η αποζημίωσή μου (ίση με τη συλλογική σύμβαση της ΕΣΗΕΑ) θα διατίθεται σε εθελοντική οργάνωση νέων του Πειραιά την οποία θα υποδείξω και ότι εγώ ούτε καν θα εισπράττω την αποζημίωση αυτή, αλλά θα προσφέρω εθελοντικά και χωρίς μισθό την εργασία μου και το χρόνο μου για το καλό του Πειραιά και των ανθρώπων του. Κράτησα μια επιφύλαξη μόνο για την περίπτωση που θα μείνω πάλι άνεργος στο μέλλον. Αυτά όλα τα γνωρίζεις πολύ καλά συν. Τρίμη γιατί ήδη από τον Ιούλιο έστειλα επιστολή στον πρόεδρο του ΔΣ Πάνο Σόμπολο, η οποία κοινοποιήθηκε σε όλα τα μέλη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ αυθημερόν – άρα και σε σένα – και ρωτούσα αν είναι ασυμβίβαστο να δουλεύεις (έστω και αφιλοκερδώς) σε ένα ιδιωτικό και σε ένα δημοτικό ραδιόφωνο. Ρώτησα ευθέως και όχι με τζιριτζάντζουλες όπως είχαν ρωτήσει τα λαμόγια του Πειραιά λίγες μέρες πριν, όπως με ενημέρωσε ο Σόμπολος. Μήπως κλείνεις τα μάτια επειδή τα λαμόγια που κατήγγειλα επωνύμως, είναι πιθανοί ψηφοφόροι σου; Σε ρωτάω και τώρα αν πραγματικά εσύ είσαι ο πατριάρχης της εντιμότητας και ο ιεροεξεταστής της δεοντολογίας και όχι τα θεσμικά όργανα της ΕΣΗΕΑ στα οποία απευθύνθηκα από τότε: Είναι ασυμβίβαστο να κάνεις σύνταξη δελτίου ειδήσεων π।χ. στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ και εκπομπή στο κανάλι 1 του Πειραιά;

Ενώ όλα αυτά τα γνωρίζεις για μένα συν. Δημήτρη Τρίμη, όπως υποθέτω και το περιεχόμενο της καταγγελίας μου στο Πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ, υιοθετείς ένα ανώνυμο λιβελογράφημα εναντίον μου και το καταθέτεις επωνύμως στο ΔΣ της ΕΣΗΕΑ για να λάβουν γνώση όλα τα μέλη, χωρίς να με ειδοποιήσεις έστω και τηλεφωνικά ή να ζητήσεις να διασταυρώσεις τις ψεύτικες πληροφορίες που αναγράφονται; Αυτή είναι η δεοντολογία σου; Βαρέθηκες να κοιτάξεις έστω την επιστολή μου στον Σόμπολο (η οποία σίγουρα είναι στο αρχείο σου) και δεν ζήτησες να μάθεις το περιεχόμενο της καταγγελίας μου στο πειθαρχικό; Ταυτίστηκες με τους συκοφάντες μου και έβαλες και την υπογραφή της ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ στην αναπαραγωγή της συκοφάντησής μου μέσα από το site του socialforum? Τι δεοντολογία είναι αυτή; Έτσι λειτουργείτε στη ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ; Σπιλώνετε συναδέλφους χωρίς απολογία; Σε καλώ να ανακαλέσεις και αν το κρίνεις απαραίτητο να επανορθώσεις. Επίσης να με καλέσεις σε μια συνέλευση της ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου πριν να με καταδικάσετε οριστικά. Στην περίπτωση που έπεσες θύμα παραπληροφόρησης θα δεχθώ τη συγγνώμη σου και το θέμα θα θεωρήσω ότι έληξε.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σαν αναγνώστης του μπλογκ σου να δηλώσω ότι έρχομαι για τα σχόλια σου και όχι για τα γυμνά μοντέλα. Πιστεύω και όλοι οι άλλοι που κατά καιρούς αφήνουμε αντι-σχόλια.
Εγώ πίστευα ότι όλο αυτό το ''πακέτο Playboy'' είχε ως στόχο να υπογραμμίσει ότι έτσι ακριβώς έχει γίνει και η κεντρική πολιτική σκηνή: Ιλουστρασιόν. Ένα διαρκές στριπ τηζ, χωρίς ίχνος "βαθύτερου έρωτα" για τα κοινά. Ένα διαρκές στριπ τηζ που τελικά το βαριέσαι, παρά τις αποκαλύψεις του..
(Αυτά για να δει κανείς ότι η εικόνα μπορεί να απο-δομηθεί με πολλούς τρόπους)

Τώρα σχετικά με τα δημοσιογραφικά σας εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που δένουν τα δυο θέματα: Ένας σεμνότυφος δηλαδή δεν μπορεί να είναι διαπλεκόμενος;

Πρόταση: Εγώ, στη θέση σου θα ανέβαζα επί 2 βδομάδες γυμνά αντρών. Απο τα οποία επίσης αφθονεί το διαδίκυτο.
Διότι, αν σε κάτι ανήθικο μπορεί να παραπέμψουν τα γυμνά, είναι το μήνυμα ότι "με τον παρά μου... και την κυρά μου" που λέει και ο λαός..
Όμως σήμερα αυτή η νοοτροπία αφορά εξίσου άντρες και γυναίκες.
Έπειτα, θα πήγαινα στο φόρουμ του κοιν. φόρουμ, θα έβρισκα την καταγγελία και θα παρακινούσα τις συντάκτριες σε διάλογο και εκεί και από εδώ.
Διότι σε αυτό διαφέρουν τα μπλογκ από τα ΜΜΕ, εδώ υπάρχει δυνατότητα διαλόγου και αντι-πληροφόρησης.

Georgios είπε...

Καλησπέρα Αντώνη.

Θα συμφωνήσω με το καπιταλιστικό κουμμουνι. Δεν ερχόμαστε στο blog σου για τις πικάντικες κατά τα άλλα φωτογραφίες που βάζεις, αλλά για να διαβάσουμε τις απόψεις σου και ανάλογα να συμφωνήσουμε ή να διαφωνήσουμε, πάντα με επιχειρήματα. Γυμνές φωτογραφίες, τσόντες κτλ βρίσκουμε και μόνοι μας. Το internet είναι γεμάτο από αυτά.

Σεξιστική φυλλάδα είναι το playboy (και τα συναφή περιοδικά) που εμπορεύεται με τον πιο άγριο τρόπο το γυναικείο σώμα για να πλουτίζουν κάποιοι μεγαλοκαρχαρίες. Σεξιστικά πρότυπα προάγονται από μερικές εκπομπές των ΜΜΕ που καλλιεργούν το πρότυπο της γυναίκας κότας. Αλλά για την θέση της γυναίκας στην θέση εργασίας και τις σεξιστικές επιθέσεις που δέχεται καθημερινά δεν βλέπω να έχουν την ίδια ευθιξία.

Η καθημερινή συμπεριφορά και οι πράξεις προς τον σύντροφό μου είναι αυτές που με καθορίζουν σαν άνθρωπο και όχι η γυμνή φωτογραφία μιας καλλίγραμμης γυναίκας.

Τα ψιλομπινελικακια στο κρεβάτι, είναι πράξη σεξιστική?


P.S Άκουγα στην εκπομπή σου την προηγούμενη εβδομάδα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των κολλεγίων. Για τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ θα μιλήσει κανένας? Εγώ είμαι απόφοιτος ΤΕΙ οχημάτων, έχω MSc (University of Sussex), έχω PhD (University of Bath) και τα επαγγελματικά μου δικαιώματα στην Ελλάδα είναι ανύπαρκτα. Στο ΤΕΕ δεν μπορώ να γραφτώ λόγω πτυχίου ΤΕΙ άρα και την σφραγίδα σε δημόσια έργα δεν είναι δυνατόν να την έχω. Αν πάω να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις θα με βάλουν στο δεύτερο έτος του πολυτεχνείου. Για μένα είναι τρομερή υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας αν περάσει η τροπολογία για τα κολλέγια.

merlin είπε...

Εγω μπαινω στο μπλογκ του Κοκορικου για τα γυμνα,τα γυναικεια γυμνα.Ειναι τοσο αντιαισθητικα τα τοπια που περιγραφει και κυριως τα προσωπα που η διακοσμηση γυρω βελτιωνει τα θεματα.
Οσον αφορα τον μεγαλο ιεροεξεταστη Τριμη αν ασχολιοταν εστω και λιγο με τους ταλαιπωρους νεους δημοσιογραφους που τους απομυζουν τα αφεντικα τους θα δεχομουν οποιαδηποτε παρεμβαση του,τωρα απλα μηρυκαζει την ιδεολογια του.Παντα στενοκαρδος κι αντιανθρωπινος.....1

aganaktismenos είπε...

κύριε Κοκορίκο,
για το πολύ ελκυστικό "ντύσιμο" του μπλογκ σου δεν έχω να δηλώσω κάτι παραπάνω από το ότι έχω δει αντίστοιχα μπλογκ νεαρών αμούστακων φίλων μου με μεγαλύτερη ποιότητα αλλά και φαντασία. Θα περίμενε κάποιος κάτι πιο αξιόλογο από εσάς.
Από κει και πέρα επειδή τυγχάνω Πειραιώτης και γνωρίζω μερικά πράγματα και για το Κανάλι 1 θα σας παρακαλούσα πολύ να μην παίζετε με την νοημοσύνη μας. Κανείς στο Δημοτικό Ραδιόφωνο του Πειραιά δεν "προτείνεται" από τον Δήμαρχο και μόνο από αυτόν. Κάποιος παραπάνω σας "πρότεινε" και κάτι καλό έχετε κάνει ή θα κάνετε γι'αυτόν. Αυτό για μένα λέγεται διαπλοκή είτε σας αρέσει η λέξη είτε όχι. Άλλωστε πολύ θα ήθελα να μάθω ποιά είναι τα καθήκοντα σας σαν Διευθυντής Ενημέρωσης και πόσες ώρες απασχολείστε ημερησίως? Είναι αλήθεια ότι κάνουν μαύρα μάτια να σας δουν στο Κανάλι 1 οι συνάδελφοι σας.
Το χειρότερο απ'όλα κύριε Καπράνο, κύριε Σίμο, κύριε Κοκορίκο ή όπως αλλιώς λέγεται ο εκάστοτε κάτοχος μιας καρέκλας με υψηλό (για τα δεδομένα του κοσμάκη) αντίτιμο είναι ότι όλα αυτά τα παιχνίδια της εξουσίας τα πληρώνει ο απλός Πειραιώτης, ο απλός 'Ελληνας. Ποιό είναι επιτέλους το έργο και η προσφορά ενός ραδιοφωνικού σταθμού που απασχολεί 70 άτομα και στοιχίζει 1.500.000 ευρώ. Ήμαρτο. Τρομερή πολυτέλεια για ένα δήμο με τόσα προβλήματα και πολύ περισσότερα σκουπίδια.
Περιμένω με ενδιαφέρον την απάντηση σας.

Unknown είπε...

Πέστα εσύ βρε κουμούνι για να μην τα λέω μόνος μου. Ξέρεις πόσες ώρες έχω φάει στο διαδύκτιο ψάχνοντας για φωτογραφίες που αξίζουν τον κόπο; Μήπως δεν έχω δημοσιεύσει και φωτογραφίες από καλλιτεχνικά χάπενινγκς που αν τα δείς ως πορνογραφήματα είναι "χειρότερα" από τις άλλες φωτογραφίες. Ή μήπως μέσα στα σκυλάδικα τραγούδια δεν μπορείς να βρείς και διαμάντια; Ή μέσα στα λεγόμενο ποιοτικά και σκουπίδια; Ο Σπύρος Ζαγοραίος τί ήταν; Θυμηθείτε το ... έφαγα τη γή να σ' αναζητάω, σκίζω τα βουνά και παντού ρωτάω... ποιός είδε τα μάτια που αγαπάω; Αυτό είναι σκουπίδι; Ή επειδή πέρασαν πολλά χρόνια το αναγνωρίζουμε; Και τα ρεμπέτικα δεν θα υπήρχαν αν δεν τα νομιμοποιούσε ο Χατζηδάκης. Το ίδιο ισχύει και για φωτογραφίες και για κάθε μορφή τέχνης. Ας μην το προχωρήσει πολύ...

Unknown είπε...

Ορθά το έθεσες Γεώργιε... Θα έπρεπε να ήμουνα πολύ μαλάκας, αν νόμιζα οτι θα προσελκύσουν κόσμο οι ωραίες γυναίκες. Εγώ το είδα πιό πολύ ως προσωπική εξομολόγηση. Ανάμεσα σε πολλές χιλιάδες φωτογραφίες διάλεξα αυτές που δημοσιεύω. Ο καθένας μας μπορεί να κάνει μιά τέτοια επιλογή και σίγουρα θα είναι όλες διαφορετικές. Τώρα έγινα σεξιστής επειδή μου αρέσουν ιδιαιτέρως οι γυναίκες με ωραίο κώλο; Σε άλλους αρέσουν τα πόδια, ή τα στήθια, ή τα χέρια περισσότερο. Οι σοβαροί είναι τυφλοί; Ο Αριστοτέλης άραγε δεν είχε γούστα στις γυναίκες; Μουνουχισμένος ήταν ή αν μαθαίναμε οτι ο Διογένης γουστάριζε τη Λαίδα θα έπεφτε στην αντίληψή μας επειδή εκείνη το έκανε μόνο με πολύ-πολύ πλούσιους;

Unknown είπε...

Merlin χαίρομαι που έχουμε τα ίδια γούστα. Δεν πήγαν χαμένοι οι κόποι μου.

Unknown είπε...

Αγανακτισμένε...
επειδή σέβομαι τη γνώμη σου θα δημοσιεύσω (δεν την έχω σήμερα μαζί μου) μιά από τις εισηγήσεις μου στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΗΡΑΠ. Και τότε θα δείς γιατί έχουν λυσσάξει τα λαμόγια του Πειραιά και με είδαν ως απειλή. Σε διαβεβαιώ οτι αν υπήρχε κάτι μεμπτό για μένα, τα ίδια λαμόγια που έχουν και εφημερίδες (όχι μία) και πόρταλ και εκπομπές κλπ κλπ θα τα είχαν αποκαλύψει. Αλλά επειδή δεν βρήκαν τίποτα άλλο, γράφουν αυτές τις ψευτιές και συκοφαντίες στις κωλοφυλλάδες τους. Έτσι έχουν μάθει. Ψωροεκβιαστές για να πάρουν από τον Φασούλα άλλα 15.000 ευρώ ο καθένας. Γι αυτό γράφουν για τη Λέξους, για την αντιπρόεδρο της ΔΗΡΑΠ και ότι παπάρα σκεφτείς.

Δυστυχώς όμως, ο Φασούλας έκανε λάθος επιλογές. Έβαλε και λαμόγια και έντιμους μαζί. Εγώ δεν μπορώ να το ανεχθώ. Γράφω αυτά που του έχω πεί. "Δεν μπορείς να τα έχεις καλά και με τα λαμόγια και με μένα. Πρέπει να διαλέξεις. Δεν μπορείς να πατάς σε δύο βάρκες. Διάλεξε. Ούτε θα σε διευκολύνω παραιτούμενος. Διάλεξε εσύ και στείλε σε όλους το μήνυμα που θέλεις..."

Για το κανάλι σου υπενθυμίζω (αν δεν το ξέρεις σε πληροφορώ): Ήμουνα ο μόνος που διαφώνησε και καταψήφισε τις 9 απολύσεις δημοσιογράφων οι οποίες έγιναν (με ψήφους 10-1) χωρίς αντικειμενικά κριτήρια και με λάθος (ψευδή επομένως) ενημέρωση του ΔΣ. Και όμως βρέθηκε άλλο μέλος του ΔΣ και μέλος της ΕΣΗΕΑ (ο Νότης Ανανιάδης) που με κατηγόρησε οτι πρότεινα την απόλυση και δέκατου δημοσιογράφου!!! ενώ ήταν παρών στο ΔΣ και γνωρίζει οτι είναι ψέμα. Πού να το γνωρίζει όμως ο δημοσιογράφος στον οποίο με ρουφιάνεψε; Όταν το έμαθα τον κατήγγειλα στο πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ. Τα λαμόγια του Πειραιά γράφουν στις φυλλάδες τους (ενώ γνωρίζουν την αλήθεια) οτι όλως τυχαίως και τροχαίως μιά μέρα τον αποκάλεσα ρουφιάνο. Και με κατήγγειλε εκ των υστέρων για βρίσιμο στο ίδιο Πειθαρχικό συμβούλιο που προσπαθεί να μας τα συμβιβάσει. Και πρότεινε για μάρτυρα τον Γιάννη Κλάδη, διορισμένο γενικό διευθυντή της ΔΗΡΑΠ στη θέση του Καπράνου. Βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου... ας μην μακρυγορώ γιατί εκνευρίζομαι...

Unknown είπε...

Για "αγανακτησμένο"
καλά κάνεις και είσαι καχύποπτος. Σαν ποιόν φαντάζεσαι (πάνω από τον Φασούλα) οτι με πρότεινε; Είμαι μέλος του ΔΣ εκπροσωπώντας τους πολίτες του Πειραιά επειδή είμαι μόνιμος κάτοικος του Πειραιά. κανείς άλλος δεν με "συμπαθεί" τόσο πολύ, ώστε να με προτείνει στον Φασούλα, τον οποίο γνώρισα προεκλογικά στον Πειραιά. Δεν τον ήξερα από πρίν. Όταν ήταν βουλευτής ή όταν ήταν μπασκετμπωλίστας. Αν ήμουν διαπλεκόμενος σίγουρα δεν θα έμενα άνεργος. Σίγουρα δεν θα είχα μόνο μιά δουλειά τα προηγούμενα 20 χρόνια που κυβερνούσε το ΠΑΣΟΚ. Και η Μία μου δουλειά ήταν διαδοχικά στον Αλαφούζο (ΣΚΑΪ) στον Κωστόπουλο (ΝΙΤΡΟ) στον Κόκκαλη (Φλάς) και στον Κοντομηνά (Άλφα)Μέ άκουσες ποτέ ως τώρα να υποστηρίζω κάποιο ύποπτο συμφέρον των εργοδοτών μου; Αν ήμουνα διαπλεκόμενος θα πληρωνόμουνα με τη συλλογική σύμβαση της ΕΣΗΕΑ μετά από 25 χρόνια δουλειάς, όταν σχεδόν πάντοτε ως το 2004 έπαιρνα τα διπλάσια και τα τριπλάσια στον ιδιωτικό τομέα; Σκέψου και λίγο μόνος σου. Μην περιμένεις μασημένη τροφή...