Κυριακή, Νοεμβρίου 11, 2007

Ελεύθερα Ζωνιανά!

(κορίτσι κτηνοτρόφος που παίρνει το μπάνιο του)
Εκάνανε μου τα ΕΚΑΜ σαρανταπέντε μπλόκα μα δεν υπολογίσανε το τούρμπο στο τογιότα Ιντα θα βγει που τα ΕΚΑΜ εμένα κυνηγούνε σαν το Bin Laden κρύβομαι και άντε να με βρούνε! Μπλόκο μου κάναν οι φρουροί στο Πέραμα πιο πέρα μα το μπιστόλι το 'χα εγώ στο φίλτρο του αέρα Αντρας που νυχτοπερπατεί με βεργα και πιστολι, δεν τονε στενουν τα Ε.Κ.Α.Μ. και η αστυνομια ολη Εχω μπιστόλι μπράουνιγκ και έχω και μπερρέτα μα εδα θα πάρω ένα κλόκ απου τσι παίζει ντρέτα Λένε πως είναι τα ΕΚΑΜ πολύ εκπαιδευμένα, και γιάντα πάνε εφτά μαζί και κυνηγούνε ένα; Θα πάω εις τα Ζωνιανα να γινω περβολαρης χασις ποθες καλυτερα δε βρισκεις να φουμαρεις Επήρανε μου τα Ε.Κ.Α.Μ το 45άρι μα εδά και κάμποσο καιρό βαστώ καλό 9άρι Στα όρη βόσκουν πρόβατα στον κάμπο το μποστάνι
.........................
Η Κρήτη όλη ήμπλεξε
Κι είνʼ οι φρουροί αιτία
Απού δεν τη τρομοκράτησε
Ούτʼ η δικτατορία.
...................
Το σʼ αγαπώ σου το γραψα
Στου μπιστολιού τη κάνη
Και κάθε μπιστολιά που βγει
Στη φόρα θα το βγάνει
Όσο φορούνε άρματαάντρες με μαύρα γένιαθα μείνουν απροσκύνητατση Κρήτης τα μπεντένια.-------Βροντά κι αστράφτει στα Χανιάκαι στα Σφακιά χιονίζεικαι εις τα Ρεθεμνιώτικαη λεβεντιά αρμενίζει
Τα μαύρα ρούχα νεαρέτη θλίψη συμβολίζουνεκτός ανε θαρρείς εσύτο σώμα πως στολίζουν!!!
Τα μαύρα ρούχα βάνουνεόσοι έχουνε μπιστόλιγι' αυτό στο Μυλοπόταμομαύρα φορούνε όλοι!!!
Δεν με φοβίζουν τα ΕΚΑΜούτε κι οι Εκαμίτεςγιατί ειν΄ οι φίλοι μου βοσκοίκαι Μυλοποταμίτες
για βλήτα τα περάσανε οι βλάχοι το σισάμι.

ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΤΑΛΙΜΠΑΝ, ΣΤΑ ΟΡΗ ΝΑ ΓΥΡΙΖΩΚΙ ΟΠΟΥ ΕΚΑΜΙΤΗΣ ΚΑΙ ΦΡΟΥΡΟΣ ΘΑ ΤΟΝΕ ΚΑΘΑΡΙΖΩ.ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ, ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΑ ΣΤΗ ΦΥΣΗΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΤΟ ΓΕΜΙΣΑ ΧΑΣΙΣΙΕΠΕΙΡΑΝΕ ΜΟΥ ΤΑ ΕΚΑΜ ΕΞΙ ΚΑΛΑ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΑΚ' ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΕΠΑΡΑΓΚΕΙΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΞΙΑΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΡΑΓΑΜΕ ΣΤΩΝ ΜΠΑΤΣΩΝ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ

Ήρθανε οι ειδικοί φρουροί
Κι ήρθαν τα πάνω κάτω
Μα πρόλαβα και ήχωσα
Τʼ άρματα στο μητάτο.
.....................
Καλάσνικοφ και μπράουνιγκ
Για πάρτη τση επήρα
Κι όπου κι αν πάω τη κρατώ
Διπλή τη γεμιστήρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: