Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Εγώ είμαι κατίνα ή αυτοί ξεκατινιάζονται;

Δηλαδή τώρα είναι φυσιολογικό αυτό; Ρωτάω όπως ρώταγε ο Λαζόπουλος. Δηλαδή αν με ρωτούσε εμένα κάποιος στα σοβαρά, τι λεφτά έχω και αν συνάδει ο τρόπος ζωής μου με τα λεφτά που βγάζω δουλεύοντας, θα απαντούσα ότι ο τρόπος είναι γνωστός και όλοι οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ το γνωρίζουν, είμαστε γνωστοί και τίποτα δεν είναι κρυφό; Είναι απάντηση αυτή; Και μάλιστα θα ήθελα να ρωτήσετε και τους άλλους συναδέλφους μου αν τα έξοδα που κάνουν συμβαδίζουν με τις αποδοχές τους; Είναι απάντηση αυτή;

Και για λόγους ισότητας, ρώτησε ο γραμματέας της νομαρχιακής Αχαΐας και τον Παπανδρέου την ίδια ερώτηση. Και τι απάντησε; Ότι εγώ κληρονόμησα ένα ρόλοι και το όνομά μου. Μα τώρα είναι απάντηση αυτή; Γιατί δηλαδή θεωρούν και οι δύο αυτονόητο ότι δεν είναι ανθρωπινή ερώτηση σε άνθρωπο από άνθρωπο; Δε θέλεις να πεις κύριε δεν λες. Ποιος είσαι εσύ που με ρωτάς; Η εφορία; Αλλά αν δέχεσαι να απαντήσεις γιατί δεν απαντάς απλά ότι ναι ζω με τη βουλευτική μου αποζημίωση και μόνον όπως επιβάλει ο νόμος και δεν έχω άλλα εισοδήματα. Αν αποδείξει κάποιος ότι έχω και άλλα εισοδήματα, να παραιτηθώ από βουλευτής. Ή έχω πλούσια σύζυγο και δεν θίγομαι σαν άνδρας να πληρώνει εκείνη τις διακοπές μας ή τα έξοδα των παιδιών, οπότε εγώ κρατάω την βουλευτική αποζημίωση για τα μικροέξοδά μας.

Κανένα εστιατόριο, κανένα ξενοδοχείο κλπ. Ντροπή είναι; Κατ’ αρχήν δεν κατάλαβα γιατί ο Παπανδρέου δεν κατάλαβε την ερώτηση και απάντησε σε άλλη. Τον ρώτησαν για τα εισοδήματά του. Όχι για το τι κληρονόμησε από τον πατέρα του. Ένα ρόλοι και το όνομα… Κατ’ αρχήν δεν είναι ακριβές. Νομίζω ότι όλα τα παιδιά πήραν ένα μερίδιο από το σπίτι που είχε πουλήσει ο Ανδρέας Παπανδρέου στον Βλαχούτσικο και τα παιδιά παρενέβησαν και το πήραν πίσω. Αυτό δεν ήταν κληρονομιά; Τέλος πάντων. Όταν κάποιος με ρωτάει αν είμαι πλούσιος ή αν ζω από τη δουλειά μου δεν απαντάω τι κληρονόμησα από τον πατέρα μου, αλλά πόσα βγάζω εγώ από τη δουλειά που κάνω. Και μην πει κανείς καμιά προβοκάτσια ότι δεν κατάλαβε ακριβώς ο Παπανδρέου τι τον ρώτησαν γιατί θα είναι προβοκάτσια. Απλώς δεν έχουν μάθει να απαντάνε ευθέως σε ερωτήσεις που μπορεί να είναι προσωπικές, αλλά όταν είσαι δημόσιο πρόσωπο, είσαι υποχρεωμένος να τις απαντάς και μάλιστα πειστικά.

Το υπονοούμενο του Βενιζέλου ήταν σαφές και αφορά τον ίδιο που το έθεσε. Αν ήταν ευγενικό ή όχι. Από τη στιγμή που ετέθη όμως η απάντηση είναι επιβεβλημένη, ευθεία και σοβαρή. Δεν απαντάμε με αστειάκια.

16 σχόλια:

Dimitris Tsakalias είπε...

Για προβληματισμό.

http://blog-akis.blogspot.com/2007/10/blog-post_446.html

(ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ)

Tsak.
Τρία χρόνια άνε(ργ)- (τ)ος

Unknown είπε...

To ξέρεις το ανέκδοτο με το γάϊδαρο του Χότζα;

Dimitris Tsakalias είπε...

Τουλάχιστον εγώ έχασα 20 κιλά.

Είχα κι ένα περιστατικό με τον κοινό γνωστό και πρώην μας Θανάση

Ξεκινάμε 2 Νοεμβρίου (Πρώτη εβδομάδα preview) παραστάσεις στο MAD CLUB (Κεραμεικός) ΤΙΤΛΟΣ: "Πέντε"

Μετά, κάθε Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, Λαού θέλοντος μέχρι και τα Χριστούγεννα

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

τελικά, ρε Αντώνη, πόσα βγάζεις;

:)

gerasimos polis είπε...

Ε αυτό είναι ενδεικτικό, για το πως αντιλαμβάνονται ποιό είναι το επίπεδό μας.
Σιγά μην αισθάνονται την υποχρέωση να είναι σαφείς, ειλικρινείς και συνεπείς.
Τι κάνεις μπάρμπα;
Κουκιά σπέρνω.
Σε ρώτησα τι κάνεις;
Εδώ τα φύτευσα και πέρυσι και βγήκανε καλώψητα!

Dimitris Tsakalias είπε...

Τι σε νοιάζουν, ρε Αντώνη, αυτά που ορισμένοι αφήνουν να εννοούνται για σένα; Τώρα βρήκες να μας τρελάνεις;

Κάποιος ίσως αυτό το διάστημα βγάζει πολλά λεφτά, αν όμως χρωστάει τόσα που θα χρειαστεί να βγάζει τόσα για τα επόμενα δέκα χρόνια ασταμάτητα μπας και ξεχρεώσει; Τι θα πουν τότε; Ό,τι και να σκεφτούν, εμένα στα τέτοια μου.

Κάποιος άλλος βγάζει τα κέρατά του, αλλά δεν τα κλέβει από υπαλλήλους που δεν έχει. Τι πειράζει; Που δεν τα βγάζουν οι οι ίδιοι;

Οποιοσδήποτε και κομμουνιστής να είναι, έχει κάθε δικαίωμα να δουλεύει και ν' αμοίβεται για τις υπηρεσίες του.

Κάποτε μας φταίγαν και κάποιοι μπασκετμπωλίστες που παίρναν πολλά χρήματα. Τόσο σαλταρισμένοι είμαστε;

Αν οι εργαζόμενοι νομίζουν ότι τα λεφτά που δεν παίρνουν τους τα κλέβουν κάποιοι συνάδελφοί τους, κοιμήσου και παρήγγειλα.

Dimitris Tsakalias είπε...

Βέβαια "αμείβεσθαι" και "αμοιβή"

Dimitris Tsakalias είπε...

Μια και μιλάμε γι' αποδοχές δημοσιογράφων, πάρτε μάτι κάτι από ένα μπλογκ μου στο LIFO. δημοσιεύεται και στο τελευταίο τεύχος. θα προτιμούσα ν' ασχολούμασταν(ε) και με την πολιτεία πολλών συναδέλφων.

ΒΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑ: Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΙΠΟΤΑΣ / ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

Τίποτα δεν είναι πάνω από μένα. Και είμαι και αυτοδημιούργητος.

Μόλις τέλειωσα το σχολείο είπα να πετύχω τίποτα. Έτσι κατέβηκα από την Καρδίτσα στην Αθήνα να σπουδάσω και τι είχα μαζί μου; Τίποτα. Τίποτα, αλλά ωρίμαζε και στα τριάντα μου αυτό το τίποτα το έκανα περιοδικό. Και τι έγραφα μέσα; Τίποτα. Μόνο ότι ήρθε η ώρα των τριαντάρηδων. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία σελίδα.

Μεγάλη επιτυχία το τίποτα. Όλοι οι χαμένοι τρέχανε ν’ αγοράσουνε αυτό το τίποτα και το διαβάζανε σαν τρελοί. Για να μη σκέφτονται; Για ν’ αλλάξουν τρόπο ζωής; Για να μπουν στα σαλόνια; Στ’ αρχίδια μου. Εγώ τους πρόλαβα. Όρμησα στα σαλόνια του Κολωνακίου σαν εκδότης. Κι αυτό επανάσταση ήτανε. Με τ’ αρμανάκι μου, το παπουτσάκι το …, το πουράκι, μια Λαμποργκίνι… Ουσιαστικά τίποτα.

(Η συνέχεια μόνο αν τη ζητήσετε)

ΣΧΟΛΙΑ: 9 | ΔΕΙΤΕ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

Unknown είπε...

αλίευσα αυτή την απάντηση της κόρης μου στο socilafopum και τη δημοσιεύω εδώ

Unknown είπε...

Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 26, 2007 12:06 am Θέμα δημοσίευσης: ...

--------------------------------------------------------------------------------

Θέμα του κοινωνικού φόρουμ είναι αν και κατά πόσο ο κ. Κοκορίκος αναγνωρίζει το προσβλητικό του περιεχομένου του ιστολογίου του. Συνέλθετε! Η κριτική να γίνεται με όρους πολιτικούς και με συγκεκριμένη ανάλυση συγκεκριμένης καταστασης. Δεν αφορά κανένα το οικογενειακό ιστορικό κ.α.
Ως νέος άνθρωπος αριστερή γυναίκα και μέλος του φόρουμ διαφωνώ καθέτως με το περιεχόμενο του ιστολογίου του πατέρα μου και το έχω εκφράσει δημόσια. Αποστρέφομαι μετά βδελυγμίας όμως και εκείνους τους αριστερούς που λίγα πράγματα έχουν να μας παρουσιάσουν στους αγώνες και πολλά στις εκλογές. Αυτό όχι αποκλειστικά για τη συσπείρωση , αλλά για όποιον θεωρεί τον εαυτό του αριστερό και το αποδεικνύει με το να είναι με τους εργαζόμενους μακριά από το δικομματισμό. Έχετε στο χώρο σας άπειρους της γενιας των 500 ευρώ ανασφάλιστους, έχετε τα μεγαλύτερα λαμόγια για αφεντικά, τους πιο σιχαμένους υπαλληλίσκους διευθυντές παπαγαλάκια μαζικές απολύσεις ανθρώπων και κλαιτε και χτυπιέσται για τους σεξιστές.
Αυτή η ΕΣΗΕΑ λοιπόν έχει να μαζέψει τον Πρετεντέρη και άλλους χρυσούς Κακαουνάκηδες και είναι τόσο ελεύθεροι που εγώ έτρωγα ξύλο κάθε Τετάρτη επί ένα χρόνο με αποκορύφωμα τις 8 Μάρτη και εκείνοι οργίαζαν ενάντια στους φοιτητές (αυτοί όπως κι εσύ μπαμπα πιστεύουν στην ελευθερία του λόγου τους)
Λοιπόν όχι η ελευθερία του λόγου δεν είναι δικιά σου ούτε δικιά μου ούτε σίγουρα του Πρετεντέρη και λοιπών, η Ελευθερία του λόγου είναι μία και είναι ταξική.
Και δεν υπερασπίζεσαι το δικαίωμα μου στην αυτοδιάθεση και την επιλογή αν δεν αναγνωρίζεις ότι αυτές οι φωτο στο blog σου παρουσιάζουν θύματα ενός συστήματος εκμετάλλευσης και εμπορίας του γυναικείου σώματος με διάφορους τρόπους._

Unknown είπε...

Ρε σύ Σπύρο Σεραφείμ
πές και στους άλλους οτι δεν μπορούν να είναι τόσο τεμπέληδες. Έχω γράψει σε όποιον με ρωτάει πόσα παίρνω (και πρώτος ήταν ο Πάνος Σόμπολος που δεν με πίστευε μάλιστα...) οτι παίρνω τη συλλογική σύμβαση της ΕΣΗΕΑ. Εκεί έχω ... "καταντήσει". Αλλά βαριούνται και να κοιτάξουν στο site της ΕΣΗΕΑ να δούν σε πόσα λεφτά αντιστοιχεί η προϋπηρεσία μου των 22 χρόνων. Μά τέτοια τεμπελιά; Βαριούνται και να κοιτάξουν στο site και θέλουν να τους το λέω έτοιμο;

Γαμώ το κέρατό μου γαμώ... και οι δήθεν ιεροεξεταστές θέλουν την τροφή έτοιμη στο πιάτο. να τους πώ εγώ πόσα παίρνω...Βρε γαμημένοι τεμπέληδες, μπήτε και δείτε πόσα παίρνω!

Σπύρο, θα τους στέλνω σε σένα στο μέλλον. Λοιπόν είναι 1850 ευρώ καθαρά από τον Φλάς σύν επιδόματα για τα παιδιά 2.000 ευρώ καθαρά. Κι άλλα τόσα (συν 50 ευρώ) από το ΣΤΑΡ. Επίσης έχω και μπόνους από το ΣΤΑΡ που θα πάρω και θα γίνω ... σχεδόν ξεχρεωμένος αν βγάλω όλη τη χρονιά!

Unknown είπε...

Οι "φεμινίστριες" αποφάσισαν οτι είμαι σεξιστής. Από κεί και πέρα είναι εύκολο να παπαγαλίζουν όσα έγραψαν άλλες για άλλους σε άλλες περιστάσεις με άλλα βιώματα και με άλλο σκοπό. Δεν περιμένω να έχουν όλοι τη δική μου ωριμότητα. Γιατί κι εμένα μου στοίχισε δεκαετίες για να γίνω ώριμος. Θα προτιμούσα να έχω μείνει ανώριμος, αλλά αφού δεν γίνεται, ωριμάζω όσο πιό ήρεμα μπορώ. και το φχαριστιέμαι όσο μπορώ...

Θέλω λοιπόν να δώσω τροφή για σκέψη στη Δανάη. Οι άλλες μπορούν να επωφεληθούν. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, η φυσική ομορφιά μιάς Μέριλιν Μονρόε, ή μιάς Σαρλίζ Θερόν, ή άλλοτε μιάς Κίμ Νόβακ και πιό παλιά μιάς Φρύνης και μιάς Λαϊδος, ή Λάρισσας, είναι πολιτισμός. Πολιτισμός όπως ακριβώς είναι ο πίνακας "Γκουέρνικα" του Πικάσσο ή όπως είναι ο Παρθενώνας ως αρχιτεκτονικό μνημείο ή τα φυσικά του Αριστοτέλη. Σκέφτομαι φωναχτά από δώ και κάτω...
Αν σεξιστής είναι όποιος του αρέσει η Σακίρα με τον προκλητικό κώλο και την κολλάει στο μπλόγκ του ή την παρακολουθεί στο βίντεο, μήπως θα έπρεπε και να σπάσουμε και να κάνουμε χαλίκια για την οικοδομή την Αφροδίτη της Μήλου και τον Ερμή του Πραξιτέλη; Το ίδιο δεν έκαναν και οι χριστιανοί επί πολλούς αιώνες γιατί τα γυμνά και χυδαία αγάλματα ή ζωγραφικά δημιουργήματα των Ελλήνων (που ήταν και άπιστοι) πρόσβαλαν τα χρηστά ήθη; Έτσι δεν καταστράφηκε ο ελληνικός πολιτισμός και η ανθρωπότητα ήρθε 1700 χρόνια πίσω; Οι σωστές ακτιβίστριες φεμινίστριες τί πρέπει να κάνουν για να βάλουν στη θέση του έναν σεξιστή σαν και μένα; Να μου πετάξουν αυγά και γιαούρτια όπως το είχαν κάνει με τον Θέμο Αναστασιάδη πριν κάποια χρόνια ή μήπως πέτρες μήπως με πάρει καμία κατακέφαλα και ψοφήσω; Έτσι θα γίνω εγώ μεν παράδειγμα προς αποφυγήν εκείνες δε παράδειγμα προς μίμησιν. Και να σκεφτεί κανείς οτι οι αρχαίες φεμινίστριες του 20ου αιώνα αγωνίζονταν εναντίον του καπιταλισμού, εναντίον της εκμετάλλευσης ανθρώπου από άνθρωπο με σκοπό την απελευθέρωση του ανθρώπου από κάθε ιερατείο και καταναγκασμό, από κάθε αλυσίδα που κάνει ραγιά τον άνθρωπο με τελικό στόχο τον κομμουνισμό και μιά κομμουνιστική κοινωνία, όπου όλοι θα είμαστε κομμουνιστές, χωρίς χαλινάρι στη σεξουαλική μας ζωή και όπου θα μπορούσαμε χωρίς αλλοτρίωση της εργασίας, το πρωί να είμαστε μαραγκοί και το βράδυ κριτικοί θεάτρου!!!...
και καταντήσαμε να θεωρούμε φεμινιστικό και αριστερό, την ιδεολογική τρομοκρατία του "σεξιστή" Κοκορίκου, ο οποίος απειλείται με λάσπη στην καλύτερη περίπτωση ή με απόλυση αν περνάει από το χέρι μας ή με υποχρέωση να παραιτηθεί από μιά μή αμειβόμενη θέση αν θέλει να γλυτώσει από τις συκοφαντίες μας. Ομολογώ οτι εγώ δεν θεωρώ αριστερές τέτοιες απόψεις. Αλλά αν εσείς δεν ανέχεστε στις εφημερίδες σας τέτοια κριτική, στα κόμματά σας τέτοιους σεξιστές και στην κοινωνία που θέλετε να φτιάξετε τέτοιους πολίτες, εγώ προτιμώ να μεταναστεύσω στην ... Ελλάδα ή στις ΗΠΑ παρά να αγωνιστώ μέσα από τα γκουλάγκ που σίγουρα θα στήσετε για να με συνετίσετε, για να σας ανοίξω τα μάτια και να σας δείξω ποιός είναι ο ταξικός εχθρός. Η επανάσταση θα είναι ή εθελοντική ή τίποτα. Δεν γίνεται με το ζόρι σοσιαλισμός, ούτε και ... σεξισμός!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

αμ το άλλο, που πρέπει κάθε χρόνο να γίνεται και δήλωση εισοδημάτων στην ΕΣΗΕΑ;

theodore είπε...

www.karsilamas.blogspot.com

Διαβάστε τα πάντα για τους...υπερατλαντικούς φίλους και πάτρωνες του ΓΑΠ.

Παπαχελάς-Ρόντος-ΕΛΙΑΜΕΠ-Λέσχη Blderberg-Αμερικάνοι κι άλλοι πολλοί κατασκευαστές "ηγετών",συνιστούν ΓΑΠ.

"ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ",ΤΟ ΝΕΟΤΑΞΊΤΙΚΟ ΣΛΌΓΚΑΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΝ ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η ΝΔ.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ?

ΤΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ "ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ"?

www.karsilamas.blogspot.com

Unknown είπε...

Θυμόσαστε πριν από 3 χρόνια που ο φίλος μου ο Ρουσόπουλος και η αριστεροδεξιά πλειοψηφία της ΕΣΗΕΑ διέσυρε τους δημοσιογράφους που εργάζονταν στο δημόσιο, ως δήθεν χαραμοφάηδες, πολυθεσίτες και άλλα; Γιατί δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς πέρυσι και φέτος που δεν έστειλε καταλόγους ο Ρουσόπουλος; Μασήσανε οι κότες!

Dimitris Tsakalias είπε...

Από πού κι ως πού συνδικαλισμός είναι η ενασχόληση με το πόσα παίρνει ένας διευθυντής ή κάποιος που παρουσιάζει τηλεοπτική εκπομπή ή δελτίο ειδήσεων;

Ξέρει η ΕΣΗΕΑ πόσα παιδιά δουλεύουν σε τηλεοπτικά κανάλια, ραδιόφωνα κι εφημερίδες παίρνοντας επί σιεράν ετών το πολύ 900 €;

Γνωρίζει η ΕΣΗΕΑ ότι στα ΜΜΕ οι δημοσιογράφοι χωρίζονται σ' εκείνους που δουλεύουν πολύ κι εκείνους που παίρνουν πολλά;

Γιατί δεν βλέπω μηνύματα και ανακοινώσεις για νέους που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν οικογένεια και απασχολούνται σε τρεις δουλειές για να φτιάξουν ένα μισθό;

Ίσως κάποιοι συνδικαλισταραίοι ασχολήθηκαν, αλλά δεν έφτασε στα μάτια μου κάτι για τα παιδιά που δουλεύουν υποχρεωτικά και στο κανάλι και στο ραδιόφωνο του εργοδότη με μισό μισθό και για τα δύο.

Γιατί δεν είδα ν' ασχολούνται με τα παιδιά που για να μη μείνουν χωρίς δουλειά κρατάνε την ουρά και το φλιντζάνι καφέ ενός τρίχα που η ηλικία και οι γνωριμίες του τον αναγόρευσανν σε δημοσιογράφο ολκής;

Γιατί δεν μαθαίνω για τα παιδιά που γράφουν άρθρα που δημοσιεύονται με την υπογραφή του δημοσιογραφάρα που τα "ταίζει";

Γιατί δεν μαθαίνουν οι μη δημοσιογράφοι ποια παιδιά γράφουν πολλά από τα βιβλία των υπερ-δημοσιογραφαραίων με τη μέθοδο της συνέντευξης;

Πολλά παρόμοια που δεν μου 'ρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή που γράφω, θα παρακαλούσα να μου τα θυμήσετε, γιατί από τα μηνύματά σας είδα ότι μπορείτε να το κάνετε.

Ούτε σημαίνον ούτε σημαινόμενο είναι οι αποδοχές ενός διευθυντή που όσο και να τον γλείφω δε θα μου δώσει δουλειά ή το εξοχικό ενός αργόμισθου σε υπουργείο τον οποίο ζηλεύω και βγάζω την κακία μου επειδή εγώ δεν βρήκα άκρη να κάνω τα ίδια.

Το ότι εγώ δεν έχω λεφτά δεν οφείλεται στο μισθό του βουλευτή ή του ανώτατου δικαστικού.

ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΣ!

Ο Φεμινισμός πέθανε προ δεκαετιών.
Ας ασχοληθούν κάποιες και με τα αγοράκια τα ελληνάκια που νοικιάζουν τον κώλο τους σε "κυρίους" και τα γεννητικά τους όργανα σε "κυρίες" μπας και γίνουν κάτι στο γυαλί, στο θέατρο ή και στο τραγούδι. Και δυστυχώς είναι πολλά αυτά τ' αγοράκια.

Αν επισκεπτόμουν μπλογκ γυναίκας στολισμένο με γυμνά αγοράκια δε θα είχα λόγο να διαμαρτυρηθώ, απλώς θα μ' ενοχλούσε και θα μείωνε την προσοχή μου στα κείμενα. Κι αν είχα να κριτικάρω κάτι θα ήταν για το περιεχόμενο και τη θεματική επιλογή των κειμένων. Ίσως είχα πολλούς λόγους να βρίζω ένα μαλάκα μπροστά μου, αλλά όχι για την εμφάνισή του.

Η εικόνα της γυναίκας δεν έπαθε τίποτα με τη δημοσίευση γυμνών, γιατί η πουτανιά και η πορνική μορφή πολλών ανθρώπινων σχέσεων κρύβεται καλά πίσω από όμορφα ρούχα.

Όποια γυναίκα θέλει να γαμιέται και να δείχνει το σώμα της σε όλους μαγκιά της.