Τετάρτη, Ιουνίου 20, 2012

Μιά μικρή φορολογική περιπέτεια (2)

Τη δεύτερη μέρα της περιπέτειάς μου, βρήκα τον επόπτη των ελεγκτών με την "ευρύτητα", ο οποίος με παρέπεμψε με δική του υπογραφή σε άλλον ελεγκτή. Εκείνος έλεγξε το TAXIS, (εγώ ζητούσα αναδρομική διακοπή εργασιών από 1-1-2000) ο οποίος βρήκε να έχουν δηλώσει "τρίτοι" συναλλαγές με τον επαγγελματία δημοσιογράφο ελάχιστες αλλά από το 2002 ως το 2006. Από την αναφορά τους και μόνο, ήταν φανερό οτι κακώς είχαν καταχωρηθεί. Για παράδειγμα δεν ήταν εισπράξεις μου για δουλειά που προσέφερα, αλλά πληρωμές μου ως ιδιώτη και όχι ως επιχειρηματία. π.χ. Λογαριασμός της WIND  για κινητό τηλέφωνο, δωμάτιο ξενοδοχείου σε νησί του Αιγαίου, αυτοκίνητο που είχα αγοράσει ακόμα και "κάβα" που είχε πουλήσει ποτά χωρίς εγώ να είμαι επαγγελματίας. Αντί δηλαδή να εκδόσουν αποδείξεις σε πελάτη λιανικής είχαν καταχωρηθεί ως τιμολόγια. Ο ελεγκτής άρχισε το λογύδριο λέγοντας οτι αυτά είναι σοβαρά έως πολύ σοβαρά πράγματα και αποκλείεται μεγάλες επιχειρήσεις να έχουν κάνει λάθος δηλαδή οτι προφανώς εγώ είμαι ο ψεύτης και αντιμετωπίζομαι ως υποψήφιος απατεώνας. Άρα πρέπει να κάνω συγκεντρωτικές δηλώσεις για όλα τα χρόνια, άρα να πληρώσω πρόστιμα (περίπου 200 έως 600 ευρώ το χρόνο κλπ)

Άρχισα να του λέω οτι για όλα υπάρχει εξήγηση και πάντως εγώ δεν είμαι απατεώνας και να βρεί μόνος του εξήγηση, μας ακούσανε και στα διπλανά γραφεία, οπότε τα παίρνει στα χέρια και πάει στον επόπτη και του εξηγεί.

Πιό διαλλακτικός εκείνος λέει εντάξει είναι προφανές οτι κακώς έχουν καταχωρηθεί όλα αυτά αλλά ας επικεντρωθούμε σε τιμολόγια εταιριών, τηλεόρασης, εκδοτικών επιχειρήσεων κλπ Το 2002 υπάρχει πληρωμή από τον Φλάς 2.750 ευρώ. πρέπει να πάω στον Φλάς να βρώ τί είναι. Το 2003 υπάρχουν τρία παραστατικά από το ΝΙΤΡΟ και από τον Άλφα. Εγώ πράγματι δούλευα αλλά ως μισθωτός. Έχουν πληρωθεί και ασφαλιστικές εισφορές. Πως βρέθηκε να έχουν καταχωρηθεί πληρωμές ως ελεέυθερος επαγγελματίας δεν γνωρίζω, αλλά είναι δική μου ευθύνη να βρώ τα παραστατικά οπότε πρέπει να πάω και στο λογιστήριο του Άλφα και στο λογιστήριο του ΝΙΤΡΟ. Ο Αλφα ακόμα λειτουργεί, αλλά το ΝΙΤΡΟ δεν νομίζω...

Αρχίζει ο Γολγοθάς. Μέ στέλνει ο επόπτης πάλι στον Κώδικα Βασικών Στοιχείων να πάρω έντυπα  για υποβολή συγκεντρωτικών καταστάσεων. Εκεί μου λένε οτι για το 2002 και για το 2003 γίνεται χειρόγραφα, αλλά για το 2005 και για το 2006 (όπου έχω πληρωθεί αντίστοιχα 750 ευρώ τη μιά χρονιά και 500 ευρώ την άλλη, από την Ελευθεροτυπία Χ.Κ. Τεγόπουλος ΑΕ η οποία δεν λειτουργεί δεν γίνεται με χειρόγραφο, αλλά μόνον ηλεκτρονικά με κλειδάρειθμο ή μέσω λογιστή. Άρα θα πρέπει να πληρώσω και λεφτά δεν έχω. Όλη αυτή η διαδικασία ξεκίνησε άλλωστε για να μην πληρώσω χωρίς να χρωστάω, τα 500 ευρώ της έκτακτης εισφοράς του 2011. Αν πρόκειται να μου στοιχίσει περισσότερα, να μου λκείπει. Άλλωστε τέτοιος είναι ο λόγος (οτι χωρίς να έχω έσοδα πρέπει να πληρώσω έξοδα για να κάνω διακοπή) που δεν έχει γίνει η διακοπή ως τώρα.

θα σας ενημερ΄'ωσω για το σαφάρι...

Δεν υπάρχουν σχόλια: