Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 05, 2008

Πάμε ρε καρντάσια...


Καλά έκανε πάντως ο πρωθυπουργός κι έφυγε από χθες το βράδυ για τη Θεσσαλονίκη. Σου λέει τι να κάτσω να κάνω στην Αθήνα; Να διαβάζω το μπλόγκ του Τατούλη και να εκνευρίζομαι; Να μαθαίνω τις νόμιμες επιχειρήσεις του φίλου μου του Βουλγαράκη που όλοι ξαφνικά θυμήθηκαν ότι είναι δεοντολογικά και ηθικά ασυμβίβαστες με τις οδηγίες μου περί σεμνότητας και ταπεινότητας; Να ακούω τον Άκη το Γεροντόπουλο που λέει εγώ είμαι απλώς βλάκας και με παρέσυραν τα επιτήδεια λαμόγια που είναι γύρω μου; Να συναπαντάω τον Αριστοτέλη Παυλίδη που έρχεται να με χαιρετήσει για να βγάλουν φωτογραφία οι φωτογράφοι; Κι αφού τον έχω καλύψει… με κοιτάνε μετά στην εφημερίδα οι ψηφοφόροι μου και λένε.,… α! ώστε φιλαράκια είσαστε…μαζί τις κάνετε τις μπίζνες και ο ένας καλύπτει τον άλλον.

Σου λέει έχω καταντήσει σαν τον Σημίτη τον τελευταίο χρόνο της πρωθυπουργίας του, που όλοι ήξεραν ότι ο ίδιος δεν έβαζε χέρι σε λεφτά, αλλά οι γύρω του ήταν χωμένοι οι ίδιοι ή κάλυπταν αυτούς που ήταν χωμένοι.

Να με πιάσουν τα νεύρα μου και να δείξω με πράξεις ότι εγώ είμαι διαφορετικός δεν με συμφέρει γιατί θα διαγράψω έναν και θα μου πέσουν οι άλλοι σαν τραπουλόχαρτα. Θα χάσω την πρωθυπουργία ή θα κάνω κι εγώ σαν τον Γεροντόπουλο τον βλάκα…ότι δεν καταλαβαίνω τι γίνεται γύρω μου και πάντως δεν φταίω εγώ, γιατί έχω δουλειές και δεν διαβάζω εφημερίδες. Άλλωστε είναι προτιμότερο να είσαι τίμιος και βλάκας παρά πανέξυπνος και απατεώνας. Κι αυτό όμως δεν μπορώ να το πώ… κάνοντας έναν ανασχηματισμό και διώχνοντας όλους τους έξυπνους που έχω τώρα και βάζοντας στη θέση τους διάφορους άλλους που μπορεί να είναι βλάκες και να γελάνε μαζί τους, αλλά τουλάχιστον δεν είναι κομπιναδόροι που με νόμιμο τρόπο, κάνουν μπίζνες και εξαργυρώνουν τη θέση εξουσίας που κατ΄ρεχουν σαν να μην υπάρχει αύριο. Σου λέει, εγώ τώρα πρέπει να αρπάξω… μετά από λίγα χρόνια η ΝΔ δεν θα με ξανακάνει υπουργό, χώρια που είναι πλέον αμφίβολο αν θα κερδίσει και μετά από τρία χρόνια τις εκλογές…εδώ τώρα και έχει πέσει στο 29% μετά από τρία χρόνια ποιος ζεί και ποιος πεθαίνει…

2 σχόλια:

Adamantia είπε...

Απο που πηγαζει η τοσο μεγαλη σιγουρια σου οτι ο Καραμανλης ειναι αθωος?

Σου αφησα ενα μηνυμα στη προπροηγουμενη αναρτηση.

Εσενα σε χασαμε απ'τα δικα μας blog...

Unknown είπε...

Ναι έλειψα αλλά επιστρέφω και στα δικά σας μπλόγκς... αλλά πως μου ξέφυγε η προ-προηγούμενη ανάρτηση; Μήπως σου ξέφυγε εσένα η απάντηση; Για τον Καραμανλή δεν είμαι πεπεισμένος οτι είναι αθώος. Γιατί από κάποιο σημείο και πέρα έμαθε κι αυτά που δεν ήξερε. Ενδιαφέρθηκε όμως να τα σπρώξει κάτω από το χαλί και όχι να δείξει οτι ο ίδιος είναι αθώος. Άλλωστε μόνον 152 τους έχει. Αν διώξει τον Παυλίδη επειδή κατηγορείται για "προστασία" και άλλους 4-5 υπουργούς επειδ΄'η κατηγορούνται για υποθέσεις κακοδιοίκησης, τότε πρέπει να παραιτηθεί. κανένας δεν παραιτείται όμως από θέση εξουσίας για τέτοιο λόγο. Μόνον ο λαός τους διώχνει και εκεί στηρίζονται για να αδιαφορούν για όσα λέμε...