Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 04, 2008

Η φτώχεια είναι τελικά ποινικό αδίκημα


Δεν είμαι ασφαλώς ο μόνος πολίτης που ταλαιπωρείται από τη γραφειοκρατία, αλλά ακριβώς και γι αυτό το κάνω θέμα μήπως και γλιτώσει κανένας άλλος συμπολίτης μας την ταλαιπωρία…
Πήγα λοιπόν σήμερα στο ΤΣΠΕΑΘ το ταμείο ασφάλισης το δικό μας, το οποίο επειδή το έχει αναλάβει το κράτος, είναι γνωστό ότι αφήνει τους εργοδότες που δεν θέλουν να πληρώσουν χωρίς συνέπειες. Όταν όμως βρεθεί ένας ασφαλισμένος μόνος του ο οποίος για παράδειγμα έμεινε άνεργος, αυτός πρέπει να πληρώσει όλο το κόστος της ανεργίας και ενώ θεωρητικά μπορείς να κάνεις προαιρετική ασφάλιση και να πληρώσεις εξ ιδίων τα ασφάλιστρα, στην πράξη το κάνουν έτσι ώστε αν και θέλεις να πληρώσεις τα λεφτά, δεν τα παίρνουν.

Ένας τέτοιος άνεργος είμαι κι εγώ γιατί κατάφερα να μείνω άνεργος τους μισούς από τους πρώτους 36 μήνες της διακυβέρνησης της ΝΔ. Φυσικά κανένας άνεργος δεν μπορεί να ζήσει με το ταμείο ανεργίας που είναι 400 ευρώ περίπου, ιδίως αν έχεις και τέσσερα παιδιά όπου φτάνει τα 600 ευρώ. Και φυσικά δεν μπορείς να πληρώσεις τα ασφάλιστρα την περίοδο που είσαι άνεργος γιατί απλώς είναι όσο και το επίδομα ανεργίας. Περιμένεις να βρεις δουλειά και να το πληρώσεις μαζί με τα χρέη που έχεις δημιουργήσει ένα δύο τρεις μήνες αφότου βρεις μια δουλειά της προκοπής που να σου επιτρέπει να ζεις με τα παιδιά σου και να σου περισσέψουν και τα ασφάλιστρα να πάς να τα πληρώσεις.

Όχι λέει το ταμείο μας που πλέον έχει ξεφτιλιστεί όσο δεν φανταζόμουνα γιατί δεν είχα πέσει στα νύχια του… πρέπει μέσα σε ένα εξάμηνο να έχεις εξοφλήσει. Αλλιώς δεν μπορείς ούτε και με τα πρόστιμα που είναι 3% το μήνα να πληρώσεις εκ των υστέρων. Ενώ ο εκδότης μπορεί να πληρώσει και μετά από 10 χρόνια και με 96 δόσεις όσα χρωστάει και πάλι δεν πάει να τα πληρώσει και του λένε και ευχαριστώ πολύ…Στον άνεργο που πάει όταν βρήκε δουλειά να πληρώσει του λένε όχι δεν γίνεται να πληρώσεις χάνεις το δικαίωμά σου, άρα θα πάρεις και σύνταξη τόσα χρόνια μετά, όσα έμεινες άνεργος. Το γεγονός επίσης ότι μπορεί για ένα διάστημα να είχες δύο δουλειές και να πληρώνεις διπλές εισφορές επίσης δεν πιάνεται. Μετράει για μία εισφορά.

Αλλά και το διάστημα της προαιρετικής ασφάλισης που είχες διακανονίσει επίσης δεν μπορείς να το πληρώσεις με καθυστέρηση και πρόστιμο. Εγώ δηλαδή με 9 μήνες άνεργος χάνω 10 μήνες ασφάλισης, άρα πρέπει να δουλέψω και 10 μήνες παραπάνω από τους συνομήλικους μου. Τα δε χρήματα που τους έχω πληρώσει εδώ και ένα χρόνο, ούτε φιλοτιμήθηκαν να μου τα επιστρέψουν αφού δεν τα αποδέχθηκαν, πρέπει εγώ να πάω με τις αποδείξεις μου και να κάνω αίτηση λέει… αλλιώς θα μου τα φάει ο Αλογοσκούφης προφανώς όταν πεθάνω… ή με πεθάνουνε…

Έπρεπε να πάω σήμερα για άλλη δουλειά για να μάθω ότι περίπου δύο χρόνια πριν έχασα αυτούς τους μήνες ασφάλισης γιατί τη διαγραφή την έκαναν λέει στο τέλος του 2007 και την ειδοποίηση μου την έστειλαν τον Ιούλιο του 2008 στη διεύθυνση που είχα προ δεκαετίας κι έτσι δεν έλαβα γνώση ούτε των αυθαίρετων αποφάσεών τους…
Δεν καταλαβαίνω τι κάνουν εκεί σ’ αυτό το μπουρδέλο, όπως το κατάντησαν και οι συνάδελφοι που διορίστηκαν ως διοίκηση όπως ο τσουπαρόπουλος ή ο Ιγγλέσης αφού για φιγούρα τους έχουνε…και κάνουν ότι θέλουν οι γραφειοκράτες…

Και καπάκι βγαίνω στην Καλλιρόης, να έρθω στον Φλάς…Κι ακούω το ελικόπτερο του ΣΚΑΪ να λέει ότι υπάρχει ουρά χιλιομέτρων στην Καλλιρόης, Β. Κωνσταντίνου, Β. Σοφίας ως τους Αμπελόκηπους, χωρίς κανέναν εμφανή λόγο. Ούτε ατύχημα έχει γίνει ούτε έργα γίνονται… είναι ανεξήγητο λέει το μποτιλιάρισμα. Χορηγός η Εταιρία Φυσικού Αερίου. Μέσα στο μποτιλιάρισμα εγώ. Φτάνω μετά από λίγο στο σημείο του προβλήματος και τι βλέπω; Συνεργείο του Φυσικού Αερίου να έχει κλείσει τη μία λωρίδα και να ετοιμάζεται να σκάψει το δρόμο!!! Τέτοια ενημέρωση κατήντησε να κάνει ο ΣΚΑΪ; Φυσικά ο χορηγός δεν έχει ιδέα για την ποιότητα της κακής ενημέρωσης που χορηγεί και για την αυτολογοκρισία… μην τυχόν και θιγεί ο χορηγός… Τέτοια καραγκιοζιλίκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: