Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 03, 2008

Θα γδάρετε και τους πεθαμένους ρε θεομπαίχτες;


Καλά… δεν έχουν το Θεό τους που λένε… Μα να δημεύσουν τις καταθέσεις των νεκρών; Και έκανε και την πρόταση ο φίλος μου ο Μανώλης; Ευτυχώς δηλαδή που λέγαμε παλιά ότι μόνο νεκρός θα ξεφύγεις από την εφορία. Τώρα ούτε και νεκρός ξεφεύγεις. Στα σεντούκια πρέπει να κρατάνε οι γιαγιές και οι παππούδες ακόμα και τα έξοδα για μια αξιοπρεπή κηδεία, γιατί αλλιώς θα τους τα πάρει ο Αλογοσκούφης. Θα μου πείτε μα αν υπάρχουν αυτά τα χρήματα γιατί να τα εκμεταλλεύονται οι τράπεζες ως αποθεματικές καταθέσεις; Γιατί να μην τα πάρει ο Αλογοσκούφης;

Δεν είναι εκεί το θέμα. Αλλά στη διάθεσή τους να βγάλουν και από τους πεθαμένους. Αν δηλαδή είχαμε κανένα έθιμο να θάβουμε τους νεκρούς μας όπως παλιά με χρυσά αντικείμενα, κύπελλα ή στεφάνια, θα τους ξέθαβαν με τη δικαιολογία ότι αλλιώς θα τα πάρουν οι αρχαιοκάπηλοι που θα συλήσουν τους τάφους. Ευτυχώς που είμαστε φτωχοί και δεν έχουμε τέτοιες συνήθειες… Μα και τους πεθαμένους βρε; Δεν ντρέπεστε καθόλου;

6 σχόλια:

Adamantia είπε...

Γι'αυτο Αντωνη μου ας τα φαμε ολα μεχρι τελευταιας δεκαρας μεχρι να πεθανουμε, γυμνους να μας θαψουνε..να παρει τα τετοια μας ο μαλακας!

Unknown είπε...

Έτσι... μας φάγανε τα λεφτά που πληρώνουμε 30 χρόνια για τις συντάξεις, μας γδέρνουν όπου μπορούν εμάς που χτίσαμε τη σύγχρονη δημοκρατία της Ελλάδας, η μόνη μας παρηγοριά αφού θα πεθάνουμε στην ψάθα, είναι να το γλεντήσουμε μεταξύ μας, οι συνομίληκοι και κατά προτίμηση με τις γυναίκες τους. Οι κερατάδες να είναι όνομα και πράμα...

Adamantia είπε...

Kατι θες να πεις με το τελευταιο αλλα δεν καταλαβα.
Που θα εισαι φετος στη τηλεοραση?

Unknown είπε...

Δεν θα είμαι στην τηλεόραση...Χάλασε η δουλειά...
Αυτό που λέω στο τέλος, είναι πολύ πονηρό. ΠΑΣΟΚοι και ΝΔκράτες οι οποίοι ασκούν εξουσία είναι συνήθως πενηντάρηδες. Συνήθως ιδίως αυτοί που πρόσφατα άλλαξαν σύζυγο ή γκόμενα έχουν μιά διαφορά ηλικίας μαζί τους δέκα με 20 χρόνια. Οι γυναίκες τους δηλαδή είναι στα ντουζένια τους. Πρέπει λοιπόν να τους φορτώσουμε στο κέρατο, για να εκτονωθούμε όλοι εμείς οι οποίοι είμαστε στην ίδια ηλικία, έχουμε δημιουργήσει αυτή την ελληνική δημοκρατία που έκαναν τσιφλίκι τους με τις διαδηλώσεις μας από το 1974 ως το 1981, με την πολιτική μας δράση, με την αισθητική μας με τα τραγούδια μας, για να νέμονται αυτοί τα επαγγελματικά τους προνόμια ενώ εμείς έχουμε πληρώσει για όλους αυτούς, αλλά θα πεθάνουμε στην ψάθα. Εγώ λοιπόν που είμαι ένας από αυτούς θα είμαι ικανοποιημένος που θα πεθάνω μεν στην ψάθα, αλλά αγκαλιά και απολαμβάνοντας οργασμούς με τις γυναίκες όλων αυτών των ανέραστων που νομίζουν οτι η ευτυχία του ανθρώπου είναι η εξουσία, η μερσεντέ, και το ύφος, ενώ φιλάνε κατουρημένες ποδιές για λίγη παραπάνω εξουσία και προβολή, γλείφουν επιχειρηματίες για λεφτά και εκδότες για υποστήριξη. Ε! λοιπόιν ας κρατήσουν αυτές τις δραστηριότητες κι εμείς ας περάσουμε καλά με τις γυναίκες τους. Το αντίστοιχο ισχύει για τις γυναίκες...

Adamantia είπε...

Χμμμ δεν ειναι κακη ιδεα αλλα δεν βρισκω και κανενα ουτε για ξεπετα να με εμπνεει.
Σημερα ειπα να γινουμε φιλοι στο facebook αλλα ειδα οτι εχεις ηδη τη Σασα Μπαστα και τον Κυριακο Μητσοτακη οποτε μαλλον δεν με χρειαζεσαι, εχεις καλυφθει.
Μπραβο σου παντως γιατι η αναλογια των φιλων σου ειναι 1 αντρας για 780 γυναικες!!!!

Unknown είπε...

Δεν είναι σωστή η αναλογία που λές. Αλλά αν ήταν εγώ δεν θα είχα αντίρρηση. Μέ τί όνομα είσαι βρε Αδαμαντία στο Φέησμπουκ; Σε έχω ψάξει, αλλά δεν σε εντόπισα.΄Πές μου το όνομα να κάνω εγώ το ρηκουέστ, αφού εσύ δεν καταδέχεσαι τη Σάσα Μπάστα και τον Κυριάκο... Εγώ με σένα θέλω να κάνω παρέα... νομίζεις οτι αλλάζω κουβέντες με τη Σάσα και με τον Κυριάκο;
Περιμένω νέα σου...